Monday, July 4, 2016

Drejtor i Rrjetit të Degëve


Përgjegjësitë në drejtim të përcaktimit të strategjisë dhe planifikimin e biznesit për rajonin e tij / saj
Zbaton dhe monitoron planin e biznesit për rrjetin e degëve për të arritur objektivat e buxhetuara përmes aktiviteteve proaktive të biznesit, shërbimit dhe shitjes së kryqëzuar.
Përcakton strategjinë e degëve për t’u përshtatur me objektivat e përgjithshme të kompanisë.
Identifikon vendet e mundshme, zhvendosjet, zgjerimin, rimodelimin dhe mirëmbajtjen e vazhdueshme për degët.
Merr përsipër rolin udhëheqës në projekte të rëndësishme për zhvillimin e rrjetit.
Vepron si kujdestar i imazhit të markës në rrjetin e tij / saj të degëve.
Siguron që të gjitha aktivitetet dhe proceset në degë janë zbatuar në përputhje me procedurat dhe politikat e brendshme.
Organizon takime të rregullta me punonjësit e degës në mënyrë që t’i trajnojë ata të respektojnë dhe të zbatojnë vlerat korporatave të NOA dhe kodin e sjelljes dhe të veprojë në mënyrë rigoroze në përputhje me procedurat dhe politikat në fuqi.
Viziton rregullisht degët në mënyrë që të identifikohen në kohë mospërputhjet dhe / ose mashtrimet e mundshme.
Identifikon kërcënimet dhe mundësitë konkurruese, dhe udhëheq zhvillimin e planeve të veprimit për trajtimin e tyre.
Bën disa propozime konkrete për të përmirësuar imazhin e degës, produktet dhe mjetet e marketingut.
Përgjegjësitë në aspektin e Rezultateve të Biznesit dhe Zhvillimit të Portofolit
Siguron arritjen e Planit të Biznesit të miratuar nga Drejtori Ekzekutiv në përputhje me rregullat dhe procedurat në fuqi në institucion.
Zbaton strategjinë e NOA-s dhe siguron që politika e biznesit të institucionit, vlerat korporative dhe vendimet e marra nga SMT janë zbatuar menjëherë.
Monitoron nga afër treguesit kryesorë të performancës të degëve nën përgjegjësinë e tij / saj, propozon sa herë është e nevojshme zgjidhje për përmirësimin e performancës dhe ofron udhëzime dhe trajnim.
Monitoron që cilësia e shërbimeve të ofruara në Rrjetin e tij/ e saj është në përputhje me standardet institucionale
Monitoron dhe rishikon ritmin operacional të degës si dhe efektivitetin e orarit operativ të punës për të siguruar një maksimizim të efikasitetit dhe një optimizim të potencialit të biznesit në mënyrë që të përmirësojë konkurrencën.
Përgatit dhe bën propozime konkrete për Drejtorin e Departamentit të Biznesit në lidhje me planifikimin dhe rishikimin e Planit të Biznesit
Drejton Komitetet e Kredisë sipas nivelit të tij / saj të aprovimit dhe sipas procedurave në fuqi në institucion.

Përgjegjësitë në aspektin e Menaxhimit të Stafit


Mban takime të rregullta me Drejtorët e Degëve për të ndarë përvojat dhe për t’u ofruar atyre drejtim dhe udhëheqje.
Krijon një kulturë të performancës së lartë ndërmjet skuadrës së menaxhimit të degës.
Maksimizon performancën e Drejtorëve të Degëve dhe skuadrave të tyre duke identifikuar nevojat për zhvillim dhe për trajnim. Mëson, trajnon dhe mbështet Drejtorët e Degëve dhe punonjësit e tjerë të forcës shitëse.
Vazhdimisht shqyrton dhe mat aktivitetet e skuadrës kundrejt objektivave të tyre të performances.
Merr pjesë në procesin e rekrutimit për të gjithë punonjësit nën përgjegjësinë e tij / saj.
Planifikon numrin dhe strukturën e stafit në rajonin e tij / saj
Siguron që Drejtorët e Degëve të fokusohen dhe drejtojnë skuadrën nën përgjegjësinë e tyre për të dhënë rezultate të jashtëzakonshme.
Siguron që nën-performanca është adresuar shpejt dhe në mënyrë të përshtatshme, duke u angazhuar me Drejtorët e Degëve për të adresuar dhe zgjidhur çështjet.
Siguron që punonjësit e talentuar të degëve të identifikohen dhe që ekzistojnë mundësitë për rritje.


Përgjegjësitë e tjera


Siguron për Drejtorin e Departamentit të Biznesit parashikime të sakta të shitjeve dhe raporte dhe përditësime javore dhe mujore sipas rastit.
Ndan të gjitha mesazhet/komunikimet e HO brenda rrjetit.



Source link



0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Jobs in Albania 2016 - Latest Job vacancies in Albania All Right Reserved