Menaxher Recepsioni
Shoqeria“ Agikons” sh.p.k nje nga Kompanite lider ne fushen e ndertimit kerkon:
Menaxher Recepsioni
Mbikqyre te gjitha aspektet e recepsionit dhe te stafit, ne menyre qe te siguroje kenaqesine e klientit dhe efikasitetin operacional. Manaxheri i recepsionit duhet te siguroje qe recepsioni dhe te gjithe pjeset operacionale te saje te funksionojn rrjedhshem dhe pa probleme
Detyrat/ Pergjegjesite
•Mbikqyre recepsionistet, rezervimet, procedurat ditore ne recepsion.
•Krijon zgjidhje per kerkesat e pa parashikuara dhe ankesat e klienteve.
•Siguron qe i gjithë stafi eshte i veshur sipas uniformes korrekte.
•Mbikqyr dhe siguron hyrjen e informacioneve te klienteve sakte.
•Ne bashkepunim me specialistin e marketingut dhe shitjeve eshte ne dijeni te cmimeve, paketa dhe promovimeve aktuale.
•Siguron zbatimin e politikave dhe kushteve te hotelit drejt stafit dhe pushuesve.
Performon detyra te tjera te kerkuara nga manaxhimi
Kerkesat e punes dhe aftesite:
•Diplome universitare ne manaxhim ose hoteleri turisem.
•Tre ose me shume vite experience ne sherbim klienti, recepsion apo fusa te ngjashme.
•Eksperience e shkelqyer ne sherbim klienti.
•Kerkohet rrjedhshmeri ne gjuhen angleze (e shkruar dhe e folur).
•Preferohet kantidat me eksperience ne sistem reservimi online per hotelin.
•Aftesi te shkelqyera organizative, nderpersonale dhe administrative.
•Aftesi ne paketat MS Office.
•Zotesi per tu perqendruar ne nevojat e klientit, aftesi per te qendruar i qete dhe i sjellshem gjate gjithe kohes
0 comments:
Post a Comment