Saturday, April 23, 2016

Menaxher Sherbimesh, Dhermi


DETYRAT DHE PERGJEGJESITE E MENAXHERIT TE SHERBIMEVE

Rezidenca “Tarraca e Ullinjve” Dhermi


Pergjegjesite specifike do te jene te perqendruara sipas fushave si me poshte:


MBIKQYRJA E PRONES


1 Inspekton dhe dokumenton gjendjen e ambjenteve te perbashketa dhe atyre individuale


2 Siguron mirëmbajtjen e nevojshme per rastet e evidentuar si problematike dhe ndjek deri ne perfundim procesin per realizim me cilesi dhe shpejtesi maximale


3 Krijon dhe monitoron procedurat e sherbimeve , faciliteve dhe emergjencave rezidencences


MARKETUESE DHE TREGETUESE PRODUKTI


1 Propozon dhe implementon strategji efikase per rritjen e numrit te clienteles dhe arritjen e objektivave te percaktuara


2 Promovon dhe marketon pronen,aktivitetin hotelerik dhe ambjentet te tjera


3 Kerkon dhe identifikon bashkepunetore te mundeshem brenda apo jashte vendit per rritjen e numrite klienteve per sherbimet qe ofrohen


4 Promovon maksimalisht me ndimet positive banoreve dhe klienteve te akomoduar ne ambjentet e Rezidences


5 Siguron që të gjitha çështjet e lidhura mebanoret dhe klientet të zgjidhen në përputhje me qëllimet dhe objektivat e kompanisë


6 Organizon database e klienteve qe kane frekuentuar Rezidencen .Kujdeset per etiken e komunikimit ne dergimin e mesazheve te herepashereshme(falenderime,urime dhe oferta tendryshme)


FINANCIARE


1 Maksimizimi I të ardhurave ne permjet marketimit te produktit, menaxhimit dhe rritjes profesionale testafit


2 Përgatitja e parashikimeve dhe buxheteve te nevojeshme per mbarevajtjen e punes dhe menaxhimi I standardeve të punës dhe shpenzimet per te cuar aktivitetin drejt nje biznesi fitimprures.


3 Analizon shifrat e shitjes dhe harton e strategji per menaxhimin e të ardhurave


4 Monitoron arkëtimet e drejtpërdrejta te klienteve dhe leshimin e faturave perkatese


5 Monitoron punen dhe realizimin e rezervimeve te qerave afatshkurtra ne ambjentet e Rezidences


6 Monitoron inventaret mujore te pajisjeve dhe furnizimeve me paisje. Siguron qe blerjet te jenë brenda buxhetit dhe nga furniture te miratuar per rastet e emergjencave apo ofertave me te mira te tregut.


7 Organizon raportin e aktivitetit (ditor-javor-mujor)(te ardhurat dhe shpenzimet )


MENAXHIMI I STAFIT


1 Rekrutimi I nje stafi te kualifikuar dhe trajnimi I tij ne perputhje me procedurat dhe standatrtet e punes se kompanise


2 Planifikon e punën ditore te e stafit dhe mbikqyr dhe motivon ata ne kryerjen e detyrave te percaktuara


3 Komunikon politikat dhe procedurat për të gjithë stafin. Kryen takime të rregullta për të dhënë informacione të ndryshme duke përfshirë komunikimet e kompanisë, komente e banoreve dhe klienteve, aktivitetet e resortit, qëllimet, etj



Source link



0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Jobs in Albania 2016 - Latest Job vacancies in Albania All Right Reserved