Menaxher Sherbimesh, Dhermi
DETYRAT DHE PERGJEGJESITE E MENAXHERIT TE SHERBIMEVE
Rezidenca “Tarraca e Ullinjve” Dhermi
Pergjegjesite specifike do te jene te perqendruara sipas fushave si me poshte:
MBIKQYRJA E PRONES
1 Inspekton dhe dokumenton gjendjen e ambjenteve te perbashketa dhe atyre individuale
2 Siguron mirëmbajtjen e nevojshme per rastet e evidentuar si problematike dhe ndjek deri ne perfundim procesin per realizim me cilesi dhe shpejtesi maximale
3 Krijon dhe monitoron procedurat e sherbimeve , faciliteve dhe emergjencave rezidencences
MARKETUESE DHE TREGETUESE PRODUKTI
1 Propozon dhe implementon strategji efikase per rritjen e numrit te clienteles dhe arritjen e objektivave te percaktuara
2 Promovon dhe marketon pronen,aktivitetin hotelerik dhe ambjentet te tjera
3 Kerkon dhe identifikon bashkepunetore te mundeshem brenda apo jashte vendit per rritjen e numrite klienteve per sherbimet qe ofrohen
4 Promovon maksimalisht me ndimet positive banoreve dhe klienteve te akomoduar ne ambjentet e Rezidences
5 Siguron që të gjitha çështjet e lidhura mebanoret dhe klientet të zgjidhen në përputhje me qëllimet dhe objektivat e kompanisë
6 Organizon database e klienteve qe kane frekuentuar Rezidencen .Kujdeset per etiken e komunikimit ne dergimin e mesazheve te herepashereshme(falenderime,urime dhe oferta tendryshme)
FINANCIARE
1 Maksimizimi I të ardhurave ne permjet marketimit te produktit, menaxhimit dhe rritjes profesionale testafit
2 Përgatitja e parashikimeve dhe buxheteve te nevojeshme per mbarevajtjen e punes dhe menaxhimi I standardeve të punës dhe shpenzimet per te cuar aktivitetin drejt nje biznesi fitimprures.
3 Analizon shifrat e shitjes dhe harton e strategji per menaxhimin e të ardhurave
4 Monitoron arkëtimet e drejtpërdrejta te klienteve dhe leshimin e faturave perkatese
5 Monitoron punen dhe realizimin e rezervimeve te qerave afatshkurtra ne ambjentet e Rezidences
6 Monitoron inventaret mujore te pajisjeve dhe furnizimeve me paisje. Siguron qe blerjet te jenë brenda buxhetit dhe nga furniture te miratuar per rastet e emergjencave apo ofertave me te mira te tregut.
7 Organizon raportin e aktivitetit (ditor-javor-mujor)(te ardhurat dhe shpenzimet )
MENAXHIMI I STAFIT
1 Rekrutimi I nje stafi te kualifikuar dhe trajnimi I tij ne perputhje me procedurat dhe standatrtet e punes se kompanise
2 Planifikon e punën ditore te e stafit dhe mbikqyr dhe motivon ata ne kryerjen e detyrave te percaktuara
3 Komunikon politikat dhe procedurat për të gjithë stafin. Kryen takime të rregullta për të dhënë informacione të ndryshme duke përfshirë komunikimet e kompanisë, komente e banoreve dhe klienteve, aktivitetet e resortit, qëllimet, etj
0 comments:
Post a Comment