Specialist Junior i Call Center
Punëmarrësi është përgjegjës për:
•T’i përgjigjet në mënyrën më profesionale të gjitha telefonatave apo pyetjeve që vijnë në Call Center;
•Të njohë dhe përdorë shumë mire, shpejt dhe saktë të gjitha sistemet në bazë ditore.
•Informon dhe përgjigjet në mënyrë sistematike tek Supervizori i Turnit mbi problemet dhe shqetësimet që hasen gjatë punës;
•Të ketë treguesit e matjes së cilësisë të telefonatës të qëndrueshëm: koha e përgjigjes së telefonatës, kohëzgjatja e telefonatës, niveli shërbimit, koha dhe shpeshtësia e vënies në pritje të abonentit.etc;
•Të jetë proaktiv për zhvillimin dhe rritjen personale në vazhdimësi. Të jetë i motivuar dhe të transmetojnë frymë bashkëpunuese tek të gjithë kolegët;
•Të jetë krijues, të ketë përqasjen e duhur në sugjerimin e ideve dhe sugjerimeve përsa i përket nevojave të klientëve, marketingut apo sugjerimeve të klientëve;
•Të garantojë të dhëna për supervizorët e turnit për raporte që kanë të bëjnë me kërkesat, nevojat, propozimet dhe pritshmërinë e klientëve;
•Të jetë në gadishmëri për cdo informacion mbi njohuritë, sistemet dhe mënyrat efikase të përdorimit të tyre që mund të ketë nevojë trajnuesi apo supervizori;
•Të mbledhë çdo ide, ankesë, sugjerim të abonentëve dhe ta ndjekë deri në përgjigjen apo zbatimin e saj;
•Të tregojë aftësi të mira për punë në grup, të krijojë dhe të zhvillojë marëdhënie të mira me kolegët;
•Të ndërtojë marrëdhënie të qëndrueshme në punë dhe jashtë saj me kolegët. Të tregohet i gatshëm për të zgjidhur cdo rast apo debat;
•Të përkrahë në mënyrë të vazhdueshme, të hapur dhe të drejtë secilin nga kolegët.
0 comments:
Post a Comment