Menaxher i Sherbimeve Hotelerike/ Golem
DETYRAT DHE PERGJEGJESITE E MENAXHERIT TE SHERBIMEVE HOTELERIKE
RESORTI” MAREA” QERRET KAVAJE
Pergjegjesite specifike do te jene te perqendruara sipas fushave si me poshte:
FINANCIARE
1Maksimizimi I të ardhurave ne permjet marketimit te produktit, menaxhimit dhe rritjes profesionale testafit
2Përgatitja e parashikimeve dhe buxheteve te nevojeshme per mbarevajtjen e punes dhe menaxhimi I standardeve të punës dhe shpenzimet per te cuar aktivitetin drejt nje biznesi fitimprures.
3Analizon shifrat e shitjes dhe harton e strategji per menaxhimin e të ardhurave
4Monitoron arkëtimet e drejtpërdrejta te klienteve dhe leshimin e faturave perkatese, pagesat e komisioneve te agjensive apo kompanive bashkepunetore
5Drejton dhe monitoron punen e recepsionit per rezervimet,kancelimet dhe zbatimin rigoroz te politikave te hotelit
6Monitoron inventaret mujore te pajisjeve dhe furnizimeve me paisje. Siguron qe blerjet te jenë brenda buxhetit dhe nga furniture te miratuar per rastet e emergjencave apo ofertave me te mira te tregut.
7Organizon raportin e aktivitetit (ditor-javor-mujor)(te ardhurat dhe shpenzimet e hotelerise per cdo hap te hotelerise.
MARKETUESE DHE TREGETUESE PRODUKTI
1Propozon dhe implementon strategji efikase per rritjen e numrit te clienteles dhe arritjen e objektivave te percaktuara
2Promovon dhe marketon aktivitetin hotelerik dhe ambjentet te tjera (salla konferencash)
3Kerkon dhe identifikon bashkepunetore te mundeshem brenda apo jashte vendit per rritjen e numritte klienteve per sherbimet qe ofrohen
4Promovon maksimalisht me ndimet positive te klienteve te akomoduar
5Siguron që të gjitha çështjet e lidhura me klientet të zgjidhen në përputhje me qëllimet dhe objektivat e kompanisë
6Organizon database e klienteve qe kane frekuentuar resortin kujdeset per etiken e komunikimit ne dergimin e mesazheve te herepashereshme(falenderime,urime dhe oferta tendryshme)
MBIKQYRJA E PRONES
1Inspekton dhe dokumenton gjendjen dhe pastërtinë e ambjenteve. Informon administratorin e bashkepronesise per te siguruar mirëmbajtjen e nevojshme per rastet e evidentuar si problematike dhe ndjek deri ne perfundim procesin per realizim me cilesi dhe shpejtesi maximale
2Krijon dhe monitoron procedurat e sherbimeve hotelerike , faciliteve dhe emergjencave te hotelit
MENAXHIMI I STAFIT
1Rekrutimi I nje stafi te kualifikuar dhe trajnimi I tij ne perputhje me procedurat dhe standatrtet e punes se kompanise
2Planifikon e punën ditore te e stafit dhe mbikqyr dhe motivon ata ne kryerjen e detyrave te percaktuara
3Komunikon politikat dhe procedurat për të gjithë stafin. Kryen takime të rregullta për të dhënë informacione të ndryshme duke përfshirë komunikimet e kompanisë, komente e klienteve, aktivitetet e resortit, qëllimet, etj
MARREDHENIA ME KLIENTET
1Planifikon, organizonakomodimindheshërbimet e tjerahotelerike per klientet
2Mikpritja e klienteve ne resort dheperballja me ta ne menyrekorrektedheprofesionale
3Siguriisherbimeve ne cdokohe per kleintet,duke u krijuar atyre komfort , siguri,Atmosfere te ngrohte e miqesore dhe ofrim te sherbime cilesore ,duke kordinuar punen dhe me bashkepunetore te tjere
Tepreferuar personat qe kene experience ne fushen e menaxhimit turistik
Te interesuarit te telefonojne ne numrin e tel: 0672064402 ose ne adresen e emailit [email protected]
0 comments:
Post a Comment