Tuesday, December 22, 2015

Specialist Jnr i Call Center


Punëmarrësi është përgjegjës për:

• T’i përgjigjet në mënyrën më profesionale të gjitha telefonatave apo pyetjeve që vijnë në Call Center;
• Të njohë dhe përdorë shumë mire, shpejt dhe saktë të gjitha sistemet në bazë ditore.
• Informon dhe përgjigjet në mënyrë sistematike tek Supervizori i Turnit mbi problemet dhe shqetësimet që hasen gjatë punës;
• Të ketë treguesit e matjes së cilësisë të telefonatës të qëndrueshëm: koha e përgjigjes së telefonatës, kohëzgjatja e telefonatës, niveli shërbimit, koha dhe shpeshtësia e vënies në pritje të abonentit.etc;
• Të jetë proaktiv për zhvillimin dhe rritjen personale në vazhdimësi. Të jetë i motivuar dhe të transmetojnë frymë bashkëpunuese tek të gjithë kolegët;
• Të jetë krijues, të ketë përqasjen e duhur në sugjerimin e ideve dhe sugjerimeve përsa i përket nevojave të klientëve, marketingut apo sugjerimeve të klientëve;
• Të garantojë të dhëna për supervizorët e turnit për raporte që kanë të bëjnë me kërkesat, nevojat, propozimet dhe pritshmërinë e klientëve;
• Të jetë në gadishmëri për cdo informacion mbi njohuritë, sistemet dhe mënyrat efikase të përdorimit të tyre që mund të ketë nevojë trajnuesi apo supervizori;
• Të mbledhë çdo ide, ankesë, sugjerim të abonentëve dhe ta ndjekë deri në përgjigjen apo zbatimin e saj;
• Të tregojë aftësi të mira për punë në grup, të krijojë dhe të zhvillojë marëdhënie të mira me kolegët;
• Të ndërtojë marrëdhënie të qëndrueshme në punë dhe jashtë saj me kolegët. Të tregohet i gatshëm për të zgjidhur cdo rast apo debat;
• Të përkrahë në mënyrë të vazhdueshme, të hapur dhe të drejtë secilin nga kolegët.



Source link



0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2014 Jobs in Albania 2016 - Latest Job vacancies in Albania All Right Reserved