Language Coordinator
• Diplomë Universitare në degët Përkthim ose Menaxhim; (E preferueshme që kandidatët të kenë studiuar jashtë)
• Përvojë e mëparshme jo më pak se 2 vjecare në koordinim projektesh ose menaxhim detyrash me karakter administrativ;
• Të zotërojë shkëlqyeshëm Gjuhën Angleze në të shkruar dhe të folur; (Domosdoshmëri)
• Të zotërojë shkëlqyeshëm paketën MS Office; (Domosdoshmëri)
• Aftësi shumë të mira komunikimi, koordinimi, organizimi dhe bashkëpunimi;
• Të punojë nën presion, të jetë i/e aftë për të marrë vendime dhe për të gjetur zgjidhje.
Të dhënat:
Pozicioni: Language Coordinator;
Vendndodhja: Tiranë;
Orari: 40 orë në javë;
Pagesa: Shumë e mirë;
Kontrata: Sipas Kodit të Punës;
Aplikimet mbyllen: 28.12.2015.
0 comments:
Post a Comment